marliesenberry.reismee.nl

Kink in de kabel

Rise and shine!

Alles ingepakt, heerlijk ontbijtje en afscheid genomen van onze nieuwe vrienden.

Boottocht vanaf Bunaken naar Manado was heerlijk, lekker even uitwaaien! Bij aankomst in de haven, stond de chauffeur al te wachten. To the AirPort ?? Raja Ampat here we come!

Of toch niet?? Op de borden in de vertrekhal was ons vluchtnummer niet te zien. Na even rondvragen, werden we naar het kantoortje van Lion Air gedirigeerd . Al snel bleek dat de vlucht gecanceld was, en niemand kon ons vertellen waarom. Na een hoop gesoebat, kregen we te horen dat de vlucht waarschijnlijk morgen zou gaan. Tja, aangezien wij morgen de boot naar Kri Island moeten hebben, is deze onzekerheid niet fijn. Maar een behulpzame dame van Lion Air sprong ten hulp, en heeft onze vlucht omgeboekt naar Nam Air ( nooit van gehoord, zal vast een hele goede maatschappij zijn ????), en nu vertrekken we om 04:00 uur. Maar omdat ze het naar een andere maatschappij hebben omgezet, konden ze ons geen hotel aanbieden. Dus wij hebben het Novotel geboekt en een taxi genomen. Net even heerlijk in bad geweest en zo een hapje eten denk ik.

Om 02:30 uur hebben we de taxi naar het vliegveld voor poging 2!! Vingers crossed !

X x Ons