marliesenberry.reismee.nl

Het zit erop!

Laatste dag in Jakarta.

Zoals gebruikelijk hier, waren we weer vroeg wakker. Om 07:00 zaten we al aan het ontbijt. Wat heerlijk om deze vakantie af te sluiten in een luxe suite van dit mooie hotel!

Gisteren zijn we op aanraden van de dame van de receptie naar de beach site van Jakarta gegaan. Zou mooi moeten zijn. Mwah, niet volgens onze begrippen. Geen aanrader dus. Daarna met de taxi naar Central Park shopping melk. Opgelicht door een klootzak van een chauffeur!!! De heenweg betaalde we 68000 rupiah en de terugweg ( die korter zou moeten zijn) moesten we 148000 rupiah afrekenen. De chauffeur dacht waarschijnlijk dat wij niet door zouden hebben dat hij een omweg om heel Jakarta nam. Toen wij hem dat vertelde, kon hij geen woord Engels meer ha ha. Maar de shopping malls zijn fantastisch hier! En in grote getalen aanwezig.

Na het ontbijt is Ber nog even gaan trainen en heb ik een poging gedaan om nog even aan het zwembad te zitten. Pffffff niet te doen! Veel te warm hier! Dus hup onder de douche en op naar de volgende mall.

Om 21:00 uur vliegen we terug naar onze schatjes en sluiten we een geweldige reis af, waar we nog een lange tijd op kunnen teren.

Tot snel!

X x ons

Barbara

Wens jullie een goede terugreis! En wat superleuk, om op deze manier met jullie droomreis te zijn meegereisd! Dikke????

SeƔn McDonald

Hi Guys - It's been amazing following your incredible journey with you. The pictures have all been awesome. Thank you for taking the time to share with us all. Enjoy your last memories of your adventure and have a safe journey home - SeƔn X

Ingrid

Een goede terugvlucht toegewenst, volgens mij gaan jullie het zonnetje meenemen. Dit wordt voorspelt voor dit weekend. Groetjes en tot gauw.

KimOwenEd

Maar gelukkig hebben we de foto's nog!!
Wat een vreselijk mooie reis hebben jullie achter de rug, hopelijk kun je er idd weer jaren op teren :).. Maar wij zijn stiekem wel weer blij dat jullie terug komen ?? Dus geniet nog heeeeel even van de zon (of stuur vast vooruit) en fijne en veilige reis terug!!!!
Tot snel!!
Liefs!!

Ria van Kaam - Monster

Een hele goede reis terug en tot gauw
liefs en een dikke kus