marliesenberry.reismee.nl

Hello Bunaken

Sulawesi here we come!

Wekkertje gezet om 04.25, was niet nodig geweest, we waren ruim voor de wekker wakker. Even douchen en tandenpoetsen, koffers weer dicht en gaan!

De chauffeur was er al, dus we konden gelijk vertrekken. Bye bye Bali.

De vlucht vertrok optijd om 7:00, na 50 minuten al een tussenlanding op Surabaya , overstappen ( alweer optijd) en richting Manado, Sulawesi.

Daar wacht ons een boottocht van een uur richting Bunaken Island. Een marine park waar je fantastisch kunt duiken en snorkelen.

........................

Inmiddels zijn we aangekomen op Bunaken. Dat ging echter niet op de gebruikelijke manier. Onze speedboat kwam zonder benzine te zitten! Dus hebben we een uurtje moeten dobberen voordat de hulptroepen kwamen!

Na een heerlijke lunch met Margarita konden we eindelijk naar onze kamer. Een beach vieuw cottage.

Daarna zijn we gaan snorkelen. Ongelofelijk wat mooi en wat een vis. Leek af en toe wel vissoep!! En ja.... We hebben sjilpadden gezien Kim haha.