marliesenberry.reismee.nl

Permuteran

Vandaag op pad naar Permuteran!

Tijdens de tocht zijn we gestopt bij een koffieplantage. We hebben de Luwak kat gezien, die de duurste koffie ter wereld uitpoept na het eten van de bessen. Kopi luwak. We hebben het hele proces gezien, hoe de uitwerpselen uiteindelijk koffie wordt en natuurlijk deze koffie gedronken. We kregen een proeverij van verschillende koffie en thee soorten.

Daarna hebben we een jungle tracking gedaan met een leuke gids, over hele smalle en gladde paadjes. Als he het Ć¼berhaupt paadjes kunt noemen! Maar wel heel gaaf! De tocht hebben we afgesloten met een kano tocht over het meer. Vraag niet welk meer, heb geen idee ha ha.

Nu heerlijk bij het zwembad op het Taman Sari beach resort.

Foto's staan erop !

Xx ons

Arlene

Great!

Mam

Je bedoelt "uitpoept" natuurlijk. Maar misschien geeft ie af en toe gilletjes bij elke boon die hij uitpoept.
Maar wat leuk (en lekker?) dat jullie een proeverij hebben gehad van die koffie. De koffie had ik bij onze laatste reis wel meegenomen maar nooit geproeft. (Weg gegeven)

SeƔn

Berry how is the local holy water?

Marlies en Berry

Hi John,
Its not what i am used to, but i take the cocktails now. Thats better!!!!

Cheers from a thirsty man on Bali.

Kim & Owen

We komen ook wel even een bakkie doen hoor :), neejoh, geen enkel punt :P we zijn al onderweg :)!!
We missen jullie, maar wetende waar jullie zitten (zaten inmiddels), jullie ons nu vast helemaaaaaaaaaal niet :p . Geniet ervan en zet onze naam maar in het zand daar!!!! #heimwee :D
Dikke kus!!!